Anguilla part 2 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Joost Dijke - WaarBenJij.nu Anguilla part 2 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Joost Dijke - WaarBenJij.nu

Anguilla part 2

Door: Joost

Blijf op de hoogte en volg Joost

28 Februari 2006 | Nederland, Amsterdam

Ford Escort, Diesel, Gratis, Simone, Sandy Ground, An Edwards, Grocery, Avocado, Omelet, Rendezvous, Banky Banks, Dune, Domino, James aka Diamond, Passion Fruit, Candi, Black Label, Toots and the Maytals, Middle of Nowhere, Stoned, Snorkeling, Keys, Lost, Schroevendraaier, Hitchhiking, Adventure, Death by Chocolate, Awesome....

• 28 Februari 2006 - 09:10

Eveline:

Even alles op een rijtje zetten...
    Je bent weer naar Anguilla gevaren. Je hebt een Ford Escort gehuurd (wauw! ;-)) Deze was helemaal gratis, dank zij jouw hypnotiserende werking op Simone. Aangekomen op Sandy Grounds kwam je An Edwards tegen en ben met haar naar de grocery gegaan. Daar heb je tijdens jullie Rendezvous een omelet verorberd met uitzicht op Banky Banks en de Dune. Na een partijtje Domino met Jakes aka Diamond heb je een Passion Fruit uitgeperst tot een Candi Cocktail met Black Label. Onder het genot van muziek van live bandje Toots and the Maytals in de Middle of Nowhere werd je soort van Stoned. Als gevolg hiervan ben je tijdens het Snorkeling je Keys verloren, die je toen met een Schroevendraaier probeerde te vinden. Daarna gaan Hitchhiken, dit was een echte Adventure met als afloop een Death by Chocolate. Dit was absoluut Awesome...

Klopt het zo een beetje Joost???? :-) :-)

• 28 Februari 2006 - 09:55

Hanne:

Kort maar krachtig!

• 28 Februari 2006 - 10:05

Val:

Dan heb ik er ook eentje joost....

sneeuw, fiets, koud, computer, scriptie, saai.... snakken naar zon, warmte, cocktail....

Tot snel, liefs Valerie

• 28 Februari 2006 - 10:07

Val:

Oja, nog 1 ding.... Waarom lag je niet op je foto? Zet er even een lachende foto op! Haha!

• 28 Februari 2006 - 10:07

Val:

ik bedoel dus gewoon "lach" ==> foutje!

• 28 Februari 2006 - 12:08

JK:

Wat een kutleven! Wie is die negert trouwens daar links boven in beeld?
    Erfolg und Grüße

• 28 Februari 2006 - 17:39

Arlette:

wederom, groen, jaloers, balend, koud en ook death by chocolate hihi

• 28 Februari 2006 - 20:11

Diana:

Stoned? Joost stoned? :-S Are you kiddin?

:-D

• 01 Maart 2006 - 00:01

Tanja:

Eey leuke site.. maar wel raar je woond gewoon vlak bij me.. ik woon in backstreet.. noujnah ik zie je vast nog wel een keer.. Groetjes tanja

• 01 Maart 2006 - 00:54

Joost:

Euhh.. Tanja?

• 02 Maart 2006 - 18:39

Ploni:

Hoi Joost,
    Ik heb je site al een paar keer bezocht; ziet er fantastisch uit daar om jaloers op te worden. Hier is het koud en sneeuwt het af en toe. Ik heb begrepen dat je over 14 dagen bezoek krijgt uit Nederland. Gezellig ik wou dat ik mee kon. Het allerbeste ermee en ik zal regelmatig je site bekijken.
    Groetjes, Ploni

• 11 Maart 2006 - 11:52

Oom Ton En Tante Nel:

we hebben je site weer gelezen. Je hebt het wel naar je zin he Joost, heerlijk zwemmen en snorkelen en lekker in de zon en hier sneeuwt het vandaag weer dus de winter is nog niet voorbij , maar het zal toch wel weer voorjaar worden, ook hier.Wij wensen je nog veel plezier op St. Maarten.En je krijgt ook bezoek van je pa en ma dat is wel gezellig, geniet er maar van. Hart.Groeten van ons.

• 12 Maart 2006 - 14:46

Pieter:

Kijk hier lekker toch nooit! Is niet goed voor me!!

• 12 Maart 2006 - 16:53

Rita Kok:

Ha Joost, wat een avonturen beleef je daar zeg!!! Leuk hoor dat ik zelf een verhaaltje mag verzinnen bij Anguilla2 . Leef je daar op fruit en snoep of.... eet je op de zaak. Het lijkt me een heel boeiende stage lekker dubbel vrij en werk. Geniet ervan en kom heel terug , denk aan de mensen in het ASZ ze zullen je missen!

groetjes Rita