De laatste loodjes wegen het lichtst - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Joost Dijke - WaarBenJij.nu De laatste loodjes wegen het lichtst - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Joost Dijke - WaarBenJij.nu

De laatste loodjes wegen het lichtst

Door: Joost

Blijf op de hoogte en volg Joost

18 Juli 2006 | Nederland, Amsterdam

Dear everybody,

Het is nu echt aftellen geblazen. Nog 4 dagen op SXM en dan vlieg ik weer naar Puerto Rico om vervolgens 2 weken later naar Nederland terug te keren. Ik ga de komende weken een beetje rondreizen en verder zie ik het wel. Go with the flow :-)In ieder geval even lekker vakantie vieren want daar ben ik echt aan toe. Hoor mij nou, haha...

Op mn werk heb ik nu ook bijna alles afgesloten. De laatste weken ben ik erg druk bezig geweest met sales. Ik had tijdelijk een auto tot mn beschikking en daarmee heb ik het hele eiland doorkruist. Maar helaas met weinig succes. Ook heb ik veel interviews gedaan voor het magazine en heb wat artikelen geschreven. Het heeft me aardig bezig gehouden en daardoor is de tijd ineens enorm hard gaan vliegen. Ik kom nu bijna tijd tekort om iedereen gedag te zeggen en in te pakken.
Vandaag kreeg ik mn reference letter van May-Ling. Erg positief allemaal, dus daar ben ik best blij mee.

Ik zal het eiland toch wel erg gaan missen, en vooral mn huisje en view. Deze week ga ik nog even socializen met mn buren. Ik zal Josh, Zoe en de dogs Sammy en Sasha erg gaan missen.
Het wordt weer zo erg wennen in Nederland vrees ik. Ik zie er echt tegenop. Eigenlijk wil ik er niet aan denken dat ik over 3 weken gewoon al thuis zit. Hoewel anderen daar vast anders over denken ;-)

Zondag ben ik gaan vissen met Alex, mn Curacaose buurjongetje. De vangst, een vrij grote Ladyfish, stond smiddags op tafel. Verser kun je het niet hebben :-P

Ik zal binnenkort was foto's online zetten. Ook zal ik proberen om de komende weken nog eens wat te schrijven hier. Maar in ieder geval zie ik jullie snel weer in levende lijve. En dat vind ik stiekem toch wel leuk hoor :-)

Pasa un dushi dia!

Saludos, Yoast

  • 18 Juli 2006 - 16:09

    Arlette:

    Jeeej je komt snel terug!! naja jammer voor jou, leuk voor ons!!! Heel veel plezier in PR!!!

    X

  • 18 Juli 2006 - 16:41

    Lineke:

    Vind het ook gezellig dat je weer terugkomt! Zie ik je weer eens op de zaak in het weekend ;)
    Tot snel en veel plezier nog ff he!
    xx Lien

  • 18 Juli 2006 - 21:24

    Dancing Panda:

    Dear juicy, i'd love to see your dushi!!

    give a kiss to singingsal, manny kisses gassygail!
    ;)

  • 19 Juli 2006 - 19:09

    LEnia:

    heey joost heel veel plezier je laatste twee weekjes vakantie kussie len

  • 20 Juli 2006 - 09:26

    Peet:

    Hey lıeverd!!!

    Inderdaad zıjn er mensen dıe er anders over denken..... :p

    Ik zıt nu lekker ın Turkıje, echt een paradıjsje! Morgen naar Kos, heb je nog tıps?

    Dıkke kus van een waar vakantıeoord :D

  • 20 Juli 2006 - 09:57

    Betty Korzilius:

    Hoi Joost,
    Als jij terug bent en hopelijk weer hard aan het werk bij het ASZ lig ik nog lekker in de zon aan de middellandse zee.
    Goede reis terug en tot ziens

  • 28 Juli 2006 - 12:28

    Kelly ( Http://weblogs.bnn.nl/gewoonkelly ):

    Volgens mij is het daar één grote vakantie!
    Leuke weblog, ik kwam op je weblog via die van Liesbeth (me monkey). xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 Augustus 2006

Ready for take off

18 Juli 2006

De laatste loodjes wegen het lichtst

26 Juni 2006

Puerto Rico

14 Juni 2006

Highlights

04 Mei 2006

My name is: Jost Van Dyke
Joost

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 19726

Voorgaande reizen:

23 Januari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: