Highlights - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Joost Dijke - WaarBenJij.nu Highlights - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Joost Dijke - WaarBenJij.nu

Highlights

Door: Joost

Blijf op de hoogte en volg Joost

14 Juni 2006 | Nederland, Amsterdam

Ik moet even diep gaan graven om te achterhalen wat ik de afgelopen anderhalve maand allemaal heb uitgespookt. Dat krijg je ervan he als je zo schandalig lang niks van je laat horen.. sorry!

Voor mijn stage heb ik het secret shopper project afgerond en ingeleverd. Dat was nog een flinke kluif, want heb het rapport helemaal zelf geschreven. De bank was erg tevreden, hoewel ik me moeilijk kan voorstellen dat ze echt blij zijn met zulke slechte resultaten van hun efficiency, performance en customer service.

Een paar weken terug was hier een delegatie van SBS6 Shownieuws om een special op te nemen over St. Maarten. De crew bestond uit een paar van die presentatrices, Ramon Beuk (TV chef) en John Jones (SamSam). Aangezien ik ook voor een culinair magazine werk, ben ik naar een kookdemonstratie geweest. Dat werd allemaal opgenomen, en zal waarschijnlijk ergens in juli worden uitgezonden.

Afgelopen weekend ben ik lekker decadent bezig geweest. Mark en ik wilden voor een day trip naar St. Barths gaan. Toen we zondagochtend vroeg in Marigot aankwamen, bleek de boot niet te varen die dag. We zijn toen voor de grap even naar het vliegveld gegaan om te kijken of er misschien vluchten waren. Want waar een wil is....
Winair had een vlucht die zelfs nog goedkoper was dan de ferry, dus niet veel later waren we aan het boarden. Twee piloten stonden ons op te wachten bij het mini-toestelletje. We waren dan ook de enige passagiers. Best leuk, zo'n VIP treatment. Na 10 minuten werd de landing al ingezet.. en wat voor een zeg! De landingsbaan op St. Barths ligt meteen na een heuvel, je stormt daar dus steil naar beneden op af. Heel vaag, maar erg cool.
Na een halve dag rond te hebben getoerd in een Samurai en beetje op t strand te hebben gechilld, namen we eind van de middag de private plane weer terug naar huis.

Morgen ga ik weer vliegen trouwens, dit keer naar Puerto Rico. Ik ga een vriend opzoeken in San Juan. Ik wil toch wel meer van dat eiland gezien hebben dan de airport en hotelkamer tijdens mn heenreis. Eindelijk weer eens naar een echte stad. Het dorpse leventje hier is af en toe een beetje too much.

Nou, dit waren de highlights van de afgelopen anderhalve maand. Ik beloof dat ik dit keer wat regelmatiger zal updaten. Ik heb ook wat foto's online gezet.. http://community.webshots.com/user/joosintmaarten

Talk soon!

J.

  • 14 Juni 2006 - 23:06

    Lenitsa:

    Hey joost geeft niet hoor dat je zomaar foetsie was..als de plicht roept..nou mijn commentaar op jouw afgelopen maand is alleen maar :O hahaha jeetje kan maar niet vaak genoeg zeggen tjeeeeeeeeeeee hihi filiaa en have fun

  • 15 Juni 2006 - 06:56

    Leyan:

    Hey Jay! Een beetje island hoppen daar... Wat heb je het toch vervelend daar. Kom je nog terug of blijf je daar gewoon? In dat geval zie ik je in december. Adios en enjoy

  • 15 Juni 2006 - 07:39

    Taco:

    Ha die Jost van Dyke!! leuk verhaal/foto's en goed om wat van je te horen!! Fijn dat alles gesmeerd gaat! Voor je goede gevoel: hier is het koud en grijs en zit ik achter mijn bureautje te werken....dus....

  • 15 Juni 2006 - 08:54

    Eveline:

    Hee Joshi!!! Gave trip naar St B man!!! Erg leuk om de luchtfotos te bekijken, vooral DSCN2884 (foto van baai) als ik me niet vergis is het huis op de punt van Rockefeller!!
    Groetjes!!! Geniet nog even van het goede leven! ;-)

  • 15 Juni 2006 - 18:37

    Remi:

    Is het werkwoord 'island hoppen' soms door jou ontstaan?? Je weet wel hoe je mensen jaloers kunt maken in ieder geval ;)

    Spreek je snel!

  • 22 Juni 2006 - 11:58

    Lida:

    Ha, die Joost...zoals gebruikelijk loop ik weer achter de anderen aan! Nu je dat secret shopper project hebt afgerond betekent dit dan dat dit je scriptie was of is dat weer wat anders? En waren de resultaten echt zo slecht voor de bank dat ze iets aan de uitkomst van jouw project (kunnen) hebben? 't Zou toch wel leuk zijn als dat zo zou zijn; heb je toch het gevoel dat niet alles wat je gedaan hebt als vakantie kan worden gezien....Verder is het natuurlijk gaaf om zo'n stageplek te hebben op zo'n heerlijke plek op deze globe! En ik weet dat je er iedere minuut van geniet...ik zie je volgende reportage weer met spanning tegemoet! Groetjes en be carefull he?!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 Augustus 2006

Ready for take off

18 Juli 2006

De laatste loodjes wegen het lichtst

26 Juni 2006

Puerto Rico

14 Juni 2006

Highlights

04 Mei 2006

My name is: Jost Van Dyke
Joost

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 73
Totaal aantal bezoekers 19725

Voorgaande reizen:

23 Januari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: